仲跟仲媽是同血型同星座...

仲越大,似乎在他身上仲媽的影子就越明顯....


<事件一>


上星期日,帶仲妡去夜市逛逛....

因為夜市周遭不好停車....

所以我們就決定搭公車.....

去的時候公車上人很多....

有好心人讓出了一個位置

仲爸要仲妡一起坐…

仲説他想用站的...

仲爸示意仲媽抱著妡坐著…

仲媽跟仲爸説不用,仲爸抱著妡坐就好了....

於是仲媽跟仲就站著…

隨著越來越多人下車....

又空出一個位置....

仲媽叫仲去坐...仲媽就站在仲旁邊…

某一站上來了一個媽媽帶著一個約莫國小三四年級的小女孩…

也站在仲旁邊…

仲小小聲的跟仲媽說了要讓位…

仲媽沒聽很清楚…以為仲是要讓位給仲媽…

所以就隨口跟仲説"...沒關係,要到了...."

後來身邊的媽媽也跟著説"沒關係,我們要到了...."

才驚覺,仲是想要讓位給姊姊…

仲媽趕緊跟身旁的媽媽說..."不好意思,我以為我兒子是要讓位給我...."

身旁的媽媽説:"喔…沒關係…你兒子真的很乖!!"

仲媽也只能尷尬的笑....

下車後,仲媽照舊跟仲爸説了仲的義行....

因為"讚美"是孩子自主表現良好最佳的動力…

沒想到仲竟然跟仲媽說:

"媽麻.....對不起....我以為我應該要讓位給別人…我沒有想到你腳很酸...."

然後是一臉的自責....

仲媽當然覺得很貼心....

但另一方面也憂心....

這樣敏感的仲,會不會很容易受傷…

因為他總是看到自己負面的表現...然後在意別人的眼光....

跟仲媽一樣....

就像此刻…

仲媽應該要高興仲很孝順才對....但仲媽卻憂心仲會因為太敏感而受到傷害......

 


<事件二>


某日,下樓要去搭娃娃車....

剛好遇到需要輪椅才能行動的鄰居爺爺…

仲在說完:"爺爺好~~"後…

跟仲媽説:"媽麻....為什麼爺爺需要坐輪椅...?"

仲媽:"因為爺爺已經老了...當人老的時候,

可能就會沒力氣走不動了...然後需要拐杖...

再更沒力氣的話,就需要輪椅…..

有可能爸拔媽媽以後也會這樣...."

仲:"媽麻....其實我不想長大....."

仲媽:"為什麼呢?"

仲:"因為我不長大,你們就不會變老......."

仲媽當下,説不出任何一句話....

電影或小說中只要出現類似父母逐漸老去甚至面臨死別...仲媽必哭.....





<事件三>


看白雪公主會哭的應該沒幾個人....

但仲第一次看的時候,竟然就眼眶紅....

因為白雪被壞皇后趕到森林去....

孤單的在森林走著,又累又餓又渴....四周圍又暗....

所以仲覺得白雪真的是太可憐了…

一整個有投入到角色當中就對了.....>"<


仲媽看影集也是這樣...

前一秒大笑,後一秒卻哭到不行....

絕對的投入!!!


然後我倆如果遇到流血的場面,必定摀住眼睛.....>"<

妡玩wii的時候,奮勇殺敵...仲在一旁就是摀住眼睛....

仲媽就還好,對於遊戲是可以神態自若 (得意)....


但仲媽是女生,哭哭啼啼應該還好....

男生還這樣....?!!!!

(這應該不算性別歧視吧.... )

該擔心嗎? >"<



相對於仲媽,仲爸完全就是一個對照組…

仲媽陰鬱,仲爸開朗....

仲媽悲觀,仲爸樂觀.....

仲媽仔細,仲爸抓大方向....

仲媽事事照規矩,仲爸喜歡搞創意...


仲媽很希望兩個孩子都像爸爸....

尤其是個性~~

這樣比較不會常上演內心戲…哈哈哈...


沒想到血型跟星座的力量這樣強(還是....其實是遺傳?)

仲越來越像仲媽....>"<

所以很多時候,仲媽希望多讓仲爸去感染仲…

不要中仲媽的毒太深....

不知道有沒有用....>"<















arrow
arrow
    全站熱搜

    cathycegbaby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()